Lillans rum

Nu var det längesen igen. Ursäktar mig med att vi låg däckade förra veckan med magsjuka. Det var längesen jag hade det o hoppas det dröjer länge till nästa gång. Fy, vad klena vi varit.. Tur ändå så klarade Alicia sig ganska bra.

Har gjort en liten dokumentering av tösens rum. Är väldigt nöjd med hur det har blivit därinne. Finns självklart småsaker som behöver fixas men på det stora hela anser jag det klart.

Alicia bjuder in till visning =)



Här bor jag !


Min duktiga mormor o morfar har snickrat o målat hyllan o mitt namn


Några fler detaljer från mitt rum
 

"Personal till kassan"  =)


Målning av trappan fortsätter som planerat. Liiite för sakta bara men man kan inte få allt. Blir lite foto-update på den nästa gång. Nu blir det glass o fruktsallad här. Mumma =)

Må så bra.
Kram.


Kommentarer
Postat av: mormor

tack för reklamen.snygg tjej

2010-03-12 @ 16:27:32
Postat av: Maria L

kanon fint & mysigt rum!

2010-03-15 @ 09:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0