Trappan

Ooo så bra mitt hår blev!!! Har inte fixat nån bild men ni får tro på mig så länge =)

Har inte bestämt än hur vi göra imöra. Skulle ju behöva vara hemma o fixa också. Eftersom jag jobbade idag så blir ju helgen så kort o det finns ju en del som skulle behöva göras. Målning tex.. Har ju lovat bilder på hur det går. Har inte de allra nyaste inladdade, men ni får ta del av dom som finns:


Här är trappan plastad o förberedd för målarn som var hit o tapetserade vår övervåning.

Såhär blev det med tapeten som jag visat tidigare:

Det syns inte vad bra det verkligen blev.. =)

Så har vi då målningen..

Nu är även nedersta räcke-avdelningen målad. Resten av trappan är spacklad o slipad o väntar på målning. Gruvar... Jag som har tålamod som.. O allt detta pillergöra. Jaja, blir vi hemma imorrn så blir det väl till att börja lite på det kanske.

Vi har ju tur som får hjälp i alla fall =)

Alicia slipar

Nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0