Torsdag

Nyss varit o "simmat" med syster. Det var så många människor i simbassängen så vi lade oss i varma bassängen o myste istället. Skönt! =)

Imorrn är jag ledig och det är klipp- o färgdags för mig. O längtar!! Vet inte riktigt vad jag vill men kan lova en förändring. Är lite sugen på att knallfärga mitt hår rött. Törs jag...?! Jorå! Syster kommer hit o slåss med tösen som slipper dagis imorrn. Vi får väl se om dom kommer överens så pass att hon somnar middag en stund också. Alicia alltså, inte syster  =)

I helgen blir det jobb. Känns helt okej. Vet annars inte vad som händer i helgen. Lite sugen på Gävle-tripp på söndag, men jag har inte invigt resten av familjen än... =) Har inget särskilt som ska uträttas i Gävle men det finns ju goa människor att hälsa på där *vinkvink* =)

Nä, nu ska jag krypa till kojs. Har en sjuukt bra bok på gång. Vindens skugga av Carlos Ruiz Zafón. Lite annorlunda, spännande o ruskigt fängslande. Grejen är bara att jag tappat gnistan med läsningen. Jag blir trött när jag läser, har jag aldrig blivit förr, så jag hinner inte så långt.

Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0