Back in town..

Hemma igen efter en toppenkväll o dagar i Gävle med flickorna. Åkte ner vid lunch, gick o shoppade, käkade lunch o landade hemma hos Jempa vid 6-tiden. Myste, drack o åt gott innan vi tog en tur på stan o svängde våra lurviga. Jempa gjorde mig vacker =) så nu har jag kommit på en grej att önska.. Var hemma i skaplig tid, 1-snåret, o blev uppe o pratade om ditt o datt ända till 4!! (Visserligen efter det att vi ställt om klockan, men..) Idag gick vi ner på stan en sväng till o gjorde några inköp innan vi for hemöver. Tusen tack flickor o miljoner tack mor o far som tog hand om Allis åt mig/oss. Jag behövde det här!!! =)

Så är det jobb imorrn då.. Men bara i 4 dar, sen är det påsk. 4 hela dagar ledigt, hela familjen, ska bli så skönt!! Inga planer utan vi tar dagarna som dom kommer. Hoppas på lite sol så vi kan vara ute lite o böka. Känns svårt att tro att all den snö som vi fått i år nånsin ska försvinna. Jag o mamsen satte vårlökar i höstas, dom kommer väl titta fram lagom till midsommar =)

Nu kommer snart karlsloken hem med nåt gott har han lovat *mums*
Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0