Alltså...

...har man tråkigt en dag, då kan man verkligen fördriva den på Youtube. Finns ju HUR mycket skoj som helst där att kika på. Mamma tipsade mig om den här...



Jag kom då att tänka på den här som cirkulerade ganska mycket för ett tag sen...



Den är inte heller så tokig mamma... =)

En favorit på Youtube är ändå att söka på "Funny babies" o sen kika vidare. Då skulle jag kunna bli sittande hur länge som helst. Barn är ju för underbara, när dom är på det humöret =)

Idag har det snöat igen, ovanligt va?! Inte lika ihärdigt o mycket men lik förbaskat tillräckligt för att det ska var tvunget att skotta.

Nu ska jag försöka få igång TV´n o slöa lite. Den har på nåt vis låst sig i DVD-läge. Kan inte få in nån kanal. Hm, undrar om inte M kommer snart. Känner att det här nog övergår min förmåga... =)

Må så gott i snövädret.
Kramis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0