TV-torka

Hm, undrar om man skulle pallrat sig i säng..? M är i Orbaden o roar sig. Det gör han rätt i. Jag sitter o letar nåt att titta på, misslyckas... Lillan sover sött o om jag får bestämma så fortsätter hon med det många timmar till =)

I torsdags blev det simning med syster. Riktigt skönt faktiskt! Vi var så duktiga så! Simmade faktiskt en hel kilometer (tror vi, tappade räkningen nåra gånger =)) innan det blev prat o mys i varma bassängen. Kul att umgås med syster, vi har lixom växt ikapp varann. Mycket trevligt! *gillar*

Äh, har inte mycket mer o komma med nu, men jag kan väl avsluta med en bild på världens underbaraste <3
Må så gott.



Det gäller att ha tungan rätt i munnen när man gör mästerverk =)


Kommentarer
Postat av: mormor

hälsa picasso från mig

2010-01-24 @ 13:01:15
Postat av: mormor

hälsa picasso från mig

2010-01-24 @ 13:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0