Sjukling

Jag "gav upp" efter halv 5 igår o idag blev jag hemma helt. Så tjatigt att vara halvdålig. Har ont i huvet till o från, nyser ibland men annars är jag ju "pigg". Får se hur jag gör imorrn.

Har inte gjort många knop idag. Var en "dålig förälder" o lämnade Allis på dagis nåra timmar o låg bara i soffan o vilade. När hon kom hem käkade vi lite o sen fick hon parssa (=plaska). Det bästa som finns =) Hon satt i duschen o donade med koppar o andra plastgrejer o jag satt utanför o tittade på. I över en halvtimme höll hon på o trixade =)

Om ni undrar så håller jag på o experimenterar lite med designen på min blogg =) Med mer eller mindre bra resultat emellanåt. Det blir förhoppningsvis bra i slutändan. Är ju inte så hemma på sånt där, men man lär sig...

Nä, nu kom karln precis hem. Blir nog ett avsnitt How I Met Your Mother innan sängdags.

Nattinatti.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0