Övertid

Den här veckan har många/de flesta på jobbet blivit beordrade övertid 8 timmar. Vi fick lägga in det hur som helst, bara det blev gjort. Jag lade in 1 timme extra bara idag, men imorrn blir det 4 timmar extra. Och på onsdag jobbar jag mellan 9 o 19. 2 dagar på rad heltid plus lite till. Hmm, undrar hur det ska gå? Känns ganska okej nu, med tanke på att på extratimmarna ska vi göra andra sysslor än de vanliga, men fråga mig på onsdag vid 3-tiden så får vi se om det känns lika bra.. =) Med tanke på att jag fick huvudvärk idag av bara 5 timmars jobb så...

Har idag varit o beställt tapeter till vår hall på övervåningen. Det blir enfärgat vitt/grått på långväggar o en kortvägg. På kortväggen i trappan slog vi till med en tokrandig o tokfärgad tapet från Boråstapeter, London Spring Street. Kommer bli såå fint.



Imorrn ska snälla mamman o pappan (mina alltså) ta Alicia på kvällen. Då ska det bli sova av! Hon är fortfarande stök o bök på nätterna så sömnen är det sådär med... Skönt att man har familj som ställer upp o avlastar. Värt himla mycket!! Tack!!

Nä, får se om det blir en stund TV-tittande innan sänggång. Men ikväll SKA jag i säng i tid... Som vanligt antar jag *himlar med ögona*

Må så gott.
Nattinatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0