Lördagkväll...

Har haft mysig playdate med grannarna på kvällningen. Tack för det! Alicia började bli trött o smådryg =) så då ringde vi in grannarna så fick töserna stöka med varann lite. Jättemysigt att ha en lekkompis så nära. Sen trivs vi bra med föräldrarna också så klart =)

I övrigt så har jag jobbat lite åt pappsen idag. Han behövde göra annat så jag hoppade in 2 timmar o hjälpte till. Riktigt skoj att vara tillbaka där ibland. Om så bara för nån timme. Hur otroligt det än låter så trivs jag skapligt bra på jobbet nu för tiden också. Jo, jag är kvar. Tycker fortfarande att lönen kunde få vara något bättre, men trivs tokbra med arbetskamraterna åsså är det faktiskt rätt skönt att få komma ut bland folk. Särskilt så här efter jul när det blev mycket hemma-varande så är det skönt att vara sig själv för en stund... =) Men återkom om en månad när jag "vant" mig igen så är jag nog skitless...

Har en del projekt här hemma som skulle behöva åtgärdas under våren, får väl se hur det går. Trappen skulle behöva bli vit, sovrummet skulle behöva få en annan färg än kyckling-gul också annat piff o fix så klart.

Nu är det dags för ett avsnitt av underbara "How I met your mother". Vi har blivit helt fast. Lagom längd, ca 20 minuter, lagom ansträngande o underbar humor. Kan inte bli bättre.. Sen får det nog bli sängdags. Det är ju en dag imorrn också =)

Så gonatt..
På återseende..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0