Färdigjobbad

Jobbat 9-19. Slut i huvet nu, jotack. Åsså sätter jag mig framför datorn igen när jag kommer hem?! Jo, men det är ju lixom inte samma sak... =)

Har bara 1 timme kvar på min övertid nu o den tar jag imorrn. Imorrn blir det ändå lagom dag igen 12-17. Sen hem en snabbis o käka, sen ska jag o syster in o simma lite. Det är ju varmbad imorrn så vi får väl se om det blir bara varm pool eller om vi faktiskt simmar en meter eller två oxå. Jo, det ska vi. Vi går ju in för Beach 2010 nu! =)

I helgen åker M bort o roar sig med jobbet. Jag o Brallan får stanna hemma o uva. Nä, det är skönt att han åker för då kan jag åka en annan gång. Det är faktiskt bra att göra saker för sig själv oxå tycker jag. Man måste få vara ensam ibland. Men sen att M bli bjuden på att åka till Orbaden o bada bubbel kan jag ju tycka är lite orättvist... =)

Nä, nu blir det nog lite popcorn o slappning i soffan innan det är dags att krypa till kojs. Har sovit som en prinsessa 2 dar i rad nu.  Känns riktigt skönt. Hoppas Allis sover lugnt inatt oxå så det blir skapligt lugnt i alla fall.

Sussa sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0