VAB igen..

Det blev VAB idag med. Febern är borta o igår kväll var vi helt inställd på att skicka krabaten till dagis, men hon hostade så himla mycket imorse så hon fick vara hemma en dag till. Blir det inga större förändringar över natten blir det nog jobb o dagis imorrn i alla fall.

Tänk om alla jobbdagar fick vara som den i lördags. Första gången, på mycket länge i alla fall, som jag kände mig glad och tyckte att jobbet var toppen. Anledning? Det var lungt, ringde nästan inget alls o jag satt o besvarade mail hela dan nästan. Det kändes helt rätt, det vill jag göra!

Imorrn blir det simning med syster igen. Skönt att ha nånting bokat. Även om det bara är en dag i veckan, så är det bättre än ingenting. Skönt att få röra på sig o skönt att komma hemifrån en stund. Har tänkt att jag skulle börja göra lite här hemma också. Några situps, benböj o kanske armhävningar skulle väl även jag kunna fixa =)

Hm, vad är det på burken ikväll då..? Hihi, "Familjen Annorlunda"... Helt plötsligt känns det inte så jobbigt att bara ha en bråkstake. Våra små bekymmer blir helt plötsligt väldigt... små. Nu börjar det!!

Ha det gott.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blir billigt och bra på skopunkten.com =)

Jag åker dit 25e feb och kommer tillbaka 7 mars =)

Så om två veckor är det dags igen hehe, känns som en evighet.

2010-02-10 @ 21:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0