Min lilla toka =)

Gissa om det var nån som var lycklig i lördas?! Packade in familjen o åkte o badade med syster o Peter. Till en början var hon lite avvaktande. Ja Alicia alltså, inte syster =) Å jag ska vara bra på svenska?! Nåja... Som sagt i början ville ALICIA mest sitta i mitt knä o kolla läget, men ju längre vi varit där (läs 2-3 minuter) så blev det mer o mer fart. O innan vi hunnit därifrån så var hon livsfarlig i vattnet! Hoppade handlöst från småkanter som fanns i det lilla vattenlandet o det blev både en o sju kallsupar =) Men kul hade hon! Tyvärr glömdes ju kameran hemma, den får följa nästa gång. Ni får 2 badbilder från i somras istället

 


Igår blev det pannkaka här hemma. Att äta alltså =) Alicia hjälpte till att vispa o när jag vände ryggen till passade hon även på att provsmaka pannkakssmeten =) Hon hade liksom "mjölk"mustasch, så jag frågade om hon hade smakat. "Nää" fick jag till svar. Nänä.. Tog kort på det också, men det blev inte så bra, typiskt!

Målningen har fått stryka lite på foten här hemma nu när det OS. Sitter mest o degar framför TV´n på kvällarna o får inget gjort. Jag längtar tills OS är slut så man kan komma i säng i tid på kvällarna. Som det är nu blir det inte kväller förrän tidigast 23.00. Men det är det värt, många medaljer har det ju faktiskt blivit. Hejja Sverige!

Nu gör vi ett försök att komma i säng.
Natti natti.


Kommentarer
Postat av: .tantjempa.

nästa gång voll jag vara med... både på pannkakor o bada hihi :)

2010-02-25 @ 08:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0