Zoovarning

Alicias säng har blivit invaderad av djur. I hennes säng finns just nu:
1 stooor hund (lika stor som ägarinnan)
1 pyttelitet lejon
2 fluffiga kaniner
1 skapligt stor nalle
1 miniliten katt
1 lagomstor katt och
1 helgalen Alicia
Att hon inte får cellskräck är ett under. Är såå sugen att föreviga bilden men vill inte riskera lugnet som än så länge råder. Ska ju precis gå upp o lägga oss o då brukar tösen sniffa sig till att vi är inom räckhåll o vilja komma över. Varje extra minut är en bonus. Igår hann jag läsa hela 3 sidor i min bok =)

Lugn som sagt, det är då inget vi har så länge hon är vaken. Som hon tjattrar! Mest en massa gallimattias men det blir o mer "riktigt" prat. Hon börjar också binda ihop orden mer o mer. Något som är sådär uppskattat klockan 3 på natten o hon sätter sig käpprätt i sängen o utbrister glatt, pekandes på fönstret: "Titta pappa, mörkt"! Då är det lätt att hålla sig för skratt =)

Nu måste jag lägga mig om jag ska orka med min fruktansvärt ansträngande jobbdag imorrn, 10.30 till 13.15. Känns såå nödvändigt att gå till jobbet..

Nattnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0