Måndag

Långt mellan inkommande samtal o tätt mellan gäspningarna. Så ser det ut just nu :) Fy vad lång dagen blir när det inte ringer nåt, men nu är det ju "bara" 2 timmar kvar i alla fall. Hoppas det inte blir alltför tjatiga kunder här på slutet. *håller tummarna*

I helgen var det ju städning på området. Långt från alla hjälptes åt men det gick ändå bra o fint blev det. Vi klippte buskar som hade fått växa fritt sen dom planterades tror jag. Skulle ju ha tagit före- och efterbilder men glömde bort det. Dom krympte till halv storlek o helt plötsligt såg man över dom till resten av lekparken. När vi var klar på området fortsatte jag med egna huset. Började på att måla allt det vita runt dörrar o fönster. Akta´re vad fräscht det blev. Det skulle tydligen vara vitt o inte halvgul-grått som det var innan :) Målade oxå på det träfärgade på nya hallen som vi inte hann måla innan vintern. Åh, det blir så fint! Hoppas lusten hänger i ett tag så jag vill fortsätta nu så det blir klart nån gång.

Ikväll ska vi åka ut till Mohed o hämta stumpan. I vanliga fall kommer ju min mamsen in med henne men idag behövde hon vara hemma. Helt okej! Bjuden på mat skulle vi bli oxå, mums.

Nä, rasten är slut o jag måste väl återgå!

Kommentarer
Postat av: .jempa.

ni kan väl komma lite tidigare på måndag så kan vi leka lite?=)

2009-05-12 @ 23:05:04
Postat av: Anonym

men roligt att vi syns lite iaf... tänkte försöka komma hem på tisdag... så vi kan leka... o skvallra lite:)

2009-05-14 @ 19:46:48
Postat av: .jempa.såklart.

ja det var jag som skrev de förra hihi

2009-05-14 @ 19:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0