Kalashelg!

Nu har vi kalasat i dagarna 2 o inte är det över än. Imorrn kommer svärmor, svåger o nåra till på M´s sida. Men sen tror jag det är klart. Så då är det väl bara att börja baka igen för snart blir ju jag gammal :) Har varit himla mysigt i alla fall. Stumpan har fått massa fint o mysigt. Faktiskt mycket bra saker. Inte så mycket leksaker utan mest nytto-saker, mamma-saker :) Kläder, böcker o sånt där´nt. Ska ladda in lite bilder så kommer det såna senare. Alicia åt sin första tårta, var väl sådär att döma av minen. Man riktigt såg hur det ryste ändå från tårna upp i håret. Nä, tacka vet ja vatten o rödvinbär som vi gick över till ganska snart. Det mina vänner, det är festmat det! :)

Har inte hunnit med så mycket annat hittills i helgen. Det har ju visserligen varit sista april juh! Då var syster o Jempa hit med sina odågor. Vi grillade (grabbarna grillade o flickorna satt i köket), åt massor, spelade TV-spel (återigen grabbarna) o pratade skit (det får nog vi flicks ta på oss). Söderhamns-skvallrade lite, tänk vad mycket som kan hända i en så liten by! :)

Nä, nu ska jag gå o försöka få i mig lite riktig mat. Av nån anledning blir det mest kakor o tårta som får plats när det är kalas. Maten prioriteras liksom bort :) Återkommer i kväll med lite bilder.

Må så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0