Kalasdag

Igår Vårusades det. Fast rusa o rusa..?! Jag, Mia o Jempa tog en rask prommis istället och pratade ikapp oss om varandras liv. Attans vad jag saknar mina flickvänner ibland! Det är inte samma sak att prata i telefon även om det oxå funkar. Men att träffas sådär o snacka goja, det är livet det. Får nog lov att styra upp en tjejkväll snart, det märker ju jag det!! :)

Idag har vi varit på kalas, jag o Alicia. Bea fyllde år så det vankades fruktsallad i grannområdet. Mycket trevligt. Alicia fick en ny kamrat i lilla missen Tiger. Han tyckte det var jättemysigt att kramas med Alicia. Synd bara att tösen är lite vinglig på fossingarna. Det blev en o annan tackling :) Det blev ett lite oförberett kalas, så jag hann lixom inte handla present så det blev till att sno ihop en limpa att ta med. Kändes lite tokigt, som att: "titta va duktig jag är på att baka!" Men jag tror att det uppskattades :) Lite annorlunda i alla fall.

Imorrn vankades det jobb igen. M är tvungen att jobba eftersom han får vara ledig på torsdag (krisi himmelsfärd) så då får lillan vara hos farmor på eftermiddan (M börjar inte förrän 1) åsså hämtar jag efter 5 när jag har slutat. Det ska nog gå alldeles utmärkt det!

Nån som har nåt bra tips på saker att göra eller se på Västkusten. Blir nog kanske en tripp ner i sommar. Tänkte åka o fylla bilen på Ullared åsså kanske åka över til Danmark en sväng. Så har ni nåt roligt att göra där nere så är tips välkomna!

Nä, ska snubbla i säng nu. Gonatt.

Kommentarer
Postat av: Bea

Åh vad kul att åka på semester! Har tyvärr inga tips åt dig men det finns nog hur mkt som helst att se där!



Vi läre styra upp en Gävletripp snart! Jag ska jobba två veckor nu men på fredagar är jag ledig :) kram

2009-05-21 @ 08:48:07
Postat av: .tant jempa.

uppdatering tack:)

2009-05-29 @ 12:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0