Gävla dag

Idag har vi varit i stora staden Gävle. Ätit gott, myst o faktiskt inte spenderat alltför många slantar. Fyndade 2 solhattar åt lillan, ett hjärta åt min mamma (schh, hon har inte fått det än...) o 2 stenar med ord på åt mig själv. Hittade oxå en liten mjölkkanna som jag letat efter länge. 12:- på Ove´s, kan ju inte bli billigare ens på loppis. M blev utan :) Lyckad dag med andra ord.

Imorrn är det städdag på området. "Alla" ska dra sitt strå till stacken med krattning sopning o allmän röjning. Tyvärr är det alltifrån alla som kommer, som vanligt. Hoppas på finväder i alla fall, så mycket trevligare då. Förra året det var städning, hade det lite tidigare då, var jag höggravid o sådär lagom smidig. Antar att jag kommer orka lite mer imorrn. Fast det ska man kanske inte vara så säker på :)

Nä, dagen har varit lång, inte van att köra bil så ögonen känns fulla med grus. Så nu är det sängen som gäller. M kollar på trökhockey o inte fanns det nåt annat som lockade heller så gonatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0