Yr i bollen

Åh, jag är helt slut! Har fått massage av M o käner mig helt yr i skallen. Jag får så ont i huvet när jag jobbar. Antar att jag sitter o spänner mig eller så är det att jag sitter framför datorn som gör att jag har huvudvärk varje måndag. Mindre skoj :(

Stumpan klockade in strax efter 7 helt utmattad. Då hade hon inte sovit sen vid 2-snåret så hon var skapligt sömnig :) Hon är så omöjlig ett tag när det gäller att sova. Tyvärr så tror jag hon har ärvt sitt sovsinne från sin mor när hon var liten. Jag behövde inte heller sova tyckte jag, till mina föräldrars stora förtret. Nu får jag igen. Hoppas att det bara är en fas som går över, on har ju varit så duktig att sova! Men hon är go´ oxå :) Hon har ju börjat knata omkring lite härhemma. Mest med hjälp av gå-vagn, men mer o mer försöker hon ta nåt steg på egen hand.. eller fot kanske man säger :)



Åh, vad jag längtar efter våren o sommaren! Skönt att det regnade idag så försvann det massor med snö. Allt känns så mycket lättare när det är sol o ljust. Att slippa sätta på sig en massa kläder, slippa sätta på Alicia en massa kläder, sola o bada o stöka runt i trägårn med lillpluttan. Det ska bli så mysigt. Hoppas bara det blir en bra o solig sommar.

Sovdags nu. Ha det gott o dröm om slott. Eller nåt :)

O självklart kan vi dejta i helgen J  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0