Full fart mot helgen.

Upptäckte att en liten gadd är på väg på lillan. Nu har jag en förklaring på varför hon vägrat sova nån annanstans än inne hos oss 2 nätter i rad :) Förhoppningsvis sover hon i sin egen säng inatt. Det är lixom lite svårt att sova när man får en fot mellan revbenen lite då o då.

Har inte hänt mycket idag. Vi var på Mariagården på förmiddan o idag fick M följa med oxå. Åkte förbi på affärn i Söderala o åt lunch där med mamma o pappa. Åkte sen bara hem o donade. Tvätta, diska o plocka undan efter tokan som är värre än en virvelvind ibland. Vanliga vardagssysslor helt enkelt.


Vad gör man inte för att roa sin busiga bebbe?! Igår var det vatten o leksaker i bidén, idag var det bestickslådan som fick agera "barnvakt" :)

Morgondagen är än så länge orörd. Eventuellt kommer tant Jempa hem o leker med oss, men jag har inte fått tag på henne så jag vet inte än. Svara i telefonen människa!! :)

Snart kommer pappan i familjen hem o då ska jag gå o lägga mig. Är trött så ögonen går i kors men tänkte vara go´ o vänta upp i alla fall tills han kommer.

Kommentarer
Postat av: myran

ja visst är dom härliga dom små liven..

Att det vart Nicorett var nog ett klokt val åtminstone ett paket, yrseln försvann och jag vart som folk(skapligt ialla fall)



kram

2009-03-26 @ 22:20:36
URL: http://mcmyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0