Min fina hall.

Nu har lillan somnat. Det är bara att hålla tummarna att hon sover hela natten. Hon har varit jollig hela veckan, vill sitta i knä o vara med hela tiden. Hon gosar in sig o ska vara nära. Antar att det är nån fas som hon ska genom, men det känns så jobbigt för henne när hon är så orolig hela tiden.

Har nu knäppt kort på min fina hall. Jag har letat några före-bilder men eftersom det lixom inte fanns nån hall från början så blir det lite steg-för-steg-bilder istället. Enjoy! :)

Morfar o M lägger grunden till vår nya hall.

Pappa o snickar-Anders bygger stomme.

Så här såg det ut inifrån förr, innan vi flyttade ytterdörren. O innan vi bytte matta.

Här är ytterdörren flyttad o pappa hjälper till med att lägga innergolvet.

Så här ser det nu sen vi fick in nya mattan, SÅ mycket finare! Kaoset i förgrunden är bevis för att Alicia "Hurricane" Ahlander är i farten :)

Och här är panelen uppe o nya tapeterna på plats. Fönstret ska vitmålas, men det får bli till våren när vi kan ha fönstret öppet utan att frysa ihjäl.

Nog måste ni väl hålla med om att det blir en skaplig förändring?! Imorrn ska jag o syster åka på Glössbo möbler. Vi fick varsitt pressentkort där i julklapp så nu får vi se om jag hittar nåt fint till hallen :) Brukar finnas mycket fint där så det ska nog inte vara något problem att göra slut på det presentkortet.

Annars då? Jag vet att det var massor med dagar sen jag skrev senast men det har lixom aldrig blivit tid åsså har inte riktigt lusten fallit in så då blir det så. Och vissa säger att jag kan vara lite vrång.. Lögnare :) Men visst, känner jag att jag har nåt jag måste göra då blir det helst inte av alls. Och så har det varit lite med bloggandet nu ett tag. Hoppas det vänder för jag tycker verkligen det är tokroligt att skriva o läsa andras bloggar.

Ska krypa i säng nu så jag hinner med nån timmes sömn ifall att Alicia drar igång inatt igen.
Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Sofia Wahlstedt

Det blir riktigt snyggt!!=)

2009-03-13 @ 13:46:11
Postat av: Bea

Superfint Anna! Vad ni är duktiga! kram

2009-03-13 @ 15:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0