Lång dag.

Hejhej! Idag har det varit en händelserik dag. Dagen började 05.54. Då var det morgon konstaterade Alicia. Tog in henne i vår säng så jag o M kunde morna oss lite. Sen frukost o allmän röjning på nedervåningen. Åkte sen med Flisan o Sofia till Söderala o badade. SÅ mysigt! Flickorna verkade trivas som fiskar i just vattnet :)







Alicia lärde sig både att simma o hoppa från kanten. Smart tjej det där :)


När vi kom hem fick vi finbesök från stora staden Gävle. Jenny o Kalle kom förbi. Jag hade gjort mig till o bakad gluten- och laktosfria muffins åsså bränner jag hela skiten. Jaja, vi åt av dom som var minst brända o när man hade grädde o jordgubbar till så märktes det knappt :)

Skjutsade sen ut lillan till Mohed, det är ju jobbtajm imorrn igen så... När vi kom hem åt jag o M "middag": Ost o kex :) Hinner ju aldrig äta det när monstret är hemma så då passade vi på ikväll. O skulle vi först ha ätit mat så skulle vi ju inte orkat äta någe gotta så då blev det kex till middag. Tittade samtidigt på en ruskigt bra film; Slumdog Millionaire! Längesen vi såg en så bra men samtidigt hemsk film. Jag fick ont i magen av den. Ni som sett den vet vad jag menar. Ni som inte gjort det, se den på bio eller sno den av grannen, gör vad som helst bara ni får se den!

Nu är det sängen som gäller om jag ska orka imorrn. Ha det gott.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den filmen är ju skitbra!!! /B

2009-03-23 @ 10:53:27
Postat av: Anonym

himla roligt att ses igår... lillsötisen blir ju så stor o snabb haha

2009-03-23 @ 20:28:08
Postat av: .jempa.

himla roligt att ses igår... lillsötisen blir ju så stor o snabb haha

2009-03-23 @ 20:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0