Måtte sommar´n komma snart!

Idag har det varit sådär härligt soligt o fint. Men aktare vad det blåste kallt. Jag o lillan var ute o promenixade en sväng efter lunch men det var då inte skönt. Det blev bara en knapp halvtimme o sen fick Alicia stå ute själv o sova. I lä! Jag gick in o bakade lite istället. 2 sorter närmare ett 1-årskalas. Fy vad tiden går fort.

Usch, jag vet inte vad det är med mig ett tag nu. Jag blir inte pigg. Solen skiner o självklart är man pigg för stunden, men ändå känns allt segt o trögt. Händer ingenting här hemma o det känns som om jag går i dvala. Tror det är dags för sommar o semester nu. Jag behöver lite barn-avlastning av M. Skulle behöva lägga mig lite tidigare på kvällarna oxå men det är ju liksom enda tiden på dygnet när det är lugnt.

Jaja, det går ju mot rätt säsong i alla fall o i år ska jag börja dona i tid i trädgårn o inte komma på i augusti att "man kanske skulle ha planterat nåt" :) Blir väl lite stökigt med en lillstinta som knatar omkring o ska lägga sig i men jag håller på o letar galon-byxor åt henne så hon ska nog kunna vara med o gräva hon å :)

Nu bidde det kväller.
Nattinatti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0