Håller tummarna.

Får se om det går bättre idag? Försökte 3 gånger igår att få till ett inlägg, men varje gång jag skulle ladda upp inlägget hängde sig datorn så till slut gav jag upp. Skulle i alla fall gratta min lilla sötnos som fyllde 10 månader! Galet hur fort tiden går!

Idag skulle jag ha jobbat men mamma som brukar vara barnvakt åt Alicia ligger hemma o är fökyld så då pratade jag med jobbet o det blir jobb på torsdag istället. Förutsatt att mamsen mår bättre o orkar med sitt barnbarn försås :)

Idag har äntligen Bravida varit hit o bytt ut kompressorn som lät illa. Han skulle oxå sätta dit en slang o klä in hela rörsamlingen med nån slags kabeluppsamlare. Men dom grejerna hade han inte med sig så det fick bli en annan gång. Ska det vara så svårt att göra klart nån gång?!

Har målat lite ute i hallen idag. Det blev så ljust o fint så nu är jag nästan inne på att ha vitt istället för tapeter, men vi får se. Det blir ju lite roligare med tapeter. Åsså måste väl M få vara med o säga sitt oxå. Men det är jag bestämmer ändå i slutändan :)

Nä, ska gå o sussa nu. Imorrn ska jag o lillan på playdate så då gäller det att vara utvilad.
Ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0