Festivalyra!

Så har man kollat på ytterligare en festival o förundrats över hur svenska folket röstat. Trodde inte Malena skulle vinna. Tyckte visserligen låten var bra o tror nog den har chans ute i europa men trodde inte den skulle vara favorit. Såg ni förresten Måns´ min när han fick dom låga tittarrösterna. Han trodde nog han var favorit o det trodde nog jag å. Trodde nog han var den som skulle ta hem det hela, men ack så fel man kan ha :)

Alicia kämpade länge o väl men när alla bidragen var sjungna så orkade hon inte dansa mer :) Hon sov en sen middag på eftermiddan så då blev det som blev o ingen sömn förrän nästan halv 10.
 Alicia hejade på af Ugglas :)

Igår var ju jag o kikade på Glössbo möbler. Det blev faktiskt en liten fönsterlampa till hallen. Det fanns SÅ mycket fint men den här blev det:





Jag har även varit lite på jakt efter en mysig lampa till Alicias rum. O direkt innanför ingången hittade jag den!





Passade perfekt ju! Har kollat på den här lampan där förr men då kostade den 615:- vilket jag tyckte var lite häftigt. Nu var den på rea, 150 riksdaler! Passade mycket bättre!

Nä, nu ropar sängen. Hoppas tokan sover längre än i morse, kvart över 5 *gäsp*
Natti natt.

Kommentarer
Postat av: .jempa.

ni får sååå fint vännen! hoppas vi kan ses nå till helgen, ja o kalle planerar en tripp hemåt... har ni fullt upp eller kan ni klämma in en snabb date med oss?=)

2009-03-16 @ 21:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0