Varm o solig helg

Jaha, då är det måndag igen. 2 veckor kvar till semester! Det är bra konstigt egentligen. Jag är ju ledig största delen av veckan, men ändå ska det bli skönt att få semester. Antar att det är för att M oxå blir ledig. Jag kan faktiskt rymma hemifrån nån dag o bara vara mig själv för en stund :)

I helgen blev det roadtrip till Gävle o Sandviken. Jag o Alicia styrde kosan mot Gävle o hämtade upp Jempa o sen drog vi vidare mot Sandviken där lillasyster Stina hade fotbollscup. Fy fasen vad varmt det var! Inte avis på dom som spelade! Tittade bara på en match o den förlorade dom. Typiskt! Åkte sen tillbaka till Gävle o hem till Jempa så Alicia fick äta. Åkte sen ut till... stranden (kommer inte ihåg vad det hette) med ett gäng vänner o bekanta till Jenny o Kalle. Alicia var i sitt esse. Bad, sand o en massa folk att härja med. Kan inte bli bättre. Blev kvar en dryg timme innan vi styrde hemöver. Trötta, varma men lyckliga :)

På söndan var det ju inte direkt svalare så efter lunch åkte jag o lillan ut till M´s stuga i Skärså. Alicia fick bada igen o jag kan ju säga att hon brås inte på mig när det gäller att vara badsugen. Det finns ingen spärr på henne när det gäller bad. Hon skulle nog kunna bada hela dan, hela tiden om hon fick :) Så söt!

Såg i prognosen att vädret ska hålla i sig, kanske bli lite svalare mot helgen, men som det känns nu så är det helt okej. Hoppas bara att det som är nu inte är den sommaren vi får o så blir det inge mer. Nä, finväder hela sommaren vill vi ha!

Ska väl återgå till jobbet nu, lunchklockan börjar rinna ut. Kommer lite bilder ikväll från helgen.
Jobba lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0