..

Måndag = jobb! Trökigt, men tycker nog ändå det går bättre o bättre. Har väl börjat finna mig i skiten :) Har dock svårt att se att det ska bli nån heltid i dom lokalerna. Men som sagt så får vi se hur det går...

Blev lite röjning i förrådet igår. Hur 17 kan det vara möjligt att man samlar på sig infernaliskt mycket skit på så kort tid. Eller mycket o mycket, men att man lyckas sprida det omkring sig på det viset. Nu blev det lite bättre i alla fall. Fortfarande några såna berömda "ska-kolla-i-sen"-lådor. Sommarn är lång :)

Vi har börjat skola in Alicia i egen säng. Vi har ställt in en extrasäng i hennes rum som vi lägger oss i då hon ska sova. På så sätt somnar hon faktiskt i sin egen säng o sover bättre på nattn oxå verkar det som. Får väl hålla på så ett tag nu så får vi prova sen att hon ska somna helt själv. Skönt att få sängen för sig själv o slippa det här varje natt :)

Fast det är ju bra mysigt oxå...

Imorrn skjutsar jag o lillan M till jobbet, Måste på Apoteket o köpa nässprej. SÅ less på att vara snorig. Har trott att det varit förkylning, var nog det till en början, men nu tror jag banne mig det är pollen eller gräs eller nåt. Så nässpray o Kappahl står på schemat imorrn. Halva reapriset, det får man inte missa. Alltså, nu är det hemmfruvarning på mig känner jag. Styr dagen efter en klädrea. Jaja, vad gör man inte?! Man är väl ekonom :) Dotra med:

"Hm, undrar om jag har så det räcker till en påse majskrokar...?"

Nä, nu ska jag nog krypa ner i sängen med en bra bok. Var ett tag sen jag läste nåt igen. Måste leta nåt bra att börja med bara. Nattinatt.

Kommentarer
Postat av: .tantjempa.

sötnosen...det var alltså klättra hon försökte sig på när varken du jag eller kicki förstod hennes val att försöka traska rakt över bordet istället för runt hahaha... fika i helgen? någon fyller ju födelsedag:)

2009-06-02 @ 15:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0