Fullspäckad lördag!

Alicia sov i egen säng hela natten igår!! Heelt otroligt! Efter frukost o doning tog jag o lillan en dusch.


Åkte sen in till stan o tog en premiärfika på Waynes med Mia o Bea. Det har ju varit öppet ett tag men det var premiär för oss :) Alicia var med M så jag fick över en timmes lugn o ro. Tack pappan! Sen bar det av ut till Mohed. Min pappsen har ju som bekant fyllt år så igår blev det en fika med hela familjen. Pappa fick en tröja som jag tror gillades. Det var/är ju Mohedsmarknad i helgen oxå. Dom obligatoriska marknadsremmarna köptes o sen fick Alicia åka karusell för första gången. Pappa klämde ner sig med henne o sen bar det av. Alicia satt som en stenstod hela tiden men jag tror det var lite skoj i alla fall :)




Sen in till stan o hämtade upp nåra kompisar till M åsså hem o tända grillen. Sen blev det god mat o lillan i säng innan jag avvek från gruppen. Tänkte att M skulle få en kväll för sig själv så jag höll mig på övervåningen. Blev sittande med nåra inredningsbloggar o akta´re va sugen jag blev på att pyssla. Kolla in här o få lite inspiration: litenbod o tidsmästarinnan. Tror verkligen det är nåt för dig mamma :) Blev i alla fall sittandes till nästan 12 innan jag skjutsade in fyllskallarna till stan :) M stannade hemma, Alicia behövde inte vara själv!! :)

Har varit lite stökigare inatt men Alicia sov i alla fall i eget rum ändå till kvart över 7!! Gillas! Frukost o diskning o röjning efter gårdagen. Hällde upp saft som jag gjorde igår. Var duktig igår. Gjorde både saft o sylt. Ibland överraskar jag t.o.m. mig själv. Ska snart ge tokan lite mat, sen tänkte vi åka till stora staden Bollnäs. Ta en sväng på Rusta, kanske Karlssons o kolla om Kicki o Stefan är hemma så vi kan bjuda in oss på en kopp kaffe :) SÅÅ tråkigt väder idag så man måste ju bara göra nåt. Jag vet hur du känner Bea!

Ha det så bra det går i regnvädret!


Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

hihi .. ja min mamma skrev minnsan en liten komentar hon oxå.



du har då en riktigt liten sötnos, å jenny uppdaterar med bilder ibland :D

2009-06-16 @ 12:18:39
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0