Sooool!

Alicia tyckte det var morron när klockan stod på 5.03 imorse. Det tyckte inte jag o M! Trots det gick M upp o lät mig sova 2 timmar till. TACK!! Åsa var här en stund idag o busade i solen. Det är nästan att jag vill säga "fy" vad varmt det var, men jag gör det inte. Jag klagar inte på värmen.. :) När kvällen kom blev Alicia som förbytt. Jag har kunnat bytt henne mot en påse morötter.. Inget var bra o att jag skulle få laga mat tills M kom hem, det var ju inte att tänka på. Hon grät krokodiltårar o härjade men så fort jag lyfte upp henne var hon världens gladaste bejs. Satunge! :)

Imorrn ska jag o syster åka till Mohed o "palla" lite blommor hemma hos mamma :) Har ju fixat till några land ute men dom gapar tomma, så jag tänkte råda bot på det nu. Tur att jag har mor med mig, själv är jag tyvärr inte så begåvad med gröna fingrar. Men jag får väl lära mig..

I helgen jobbar M så det blir en sån där trökhelg igen. Fast på lördag ska jag o lillstintan på roadtrip. Det blir kul!

Sov så gott. Det blir nog snart sängdags på den här sidan stan. Nattinatti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0