Sommar?!

Kan det var möjligt att sommaren kommit? *håller tummarna* Snacka om finväder! Vi har varit ute flera timmar idag. Det har varit så himla varmt, nästan för. Jag vet att man inte får säga det, men det är ju så svårt med lilla tösen. Vill inte klä henne för mycket i värmen, men måste ju samtidigt skydda henne från solen. Jaja, sommarn är (förhoppningsvis) lång så vi hinner väl lära oss :)

Har inte hänt mycket i livet på sistone, därför så dålig uppdatering. Har inte mycket mer att komma med nu heller, men jag tänkte visa att jag lever i alla fall. Snart är det semester o då kanske det händer mer.. :) Inte ens 3 veckor kvar o sen vankas det 6 veckors ledighet. Får väl se om jag o M går varann på nerverna innan dom veckorna är över eller hur det blir :)

Må så bra i sommarvärmen. Så länge den nu varar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0