Inget jobb!

Det bidde inge jobb idag. Hade jätte-huvudvärk igår kväll. Tog en tablett, lade mig o tänkte inget mer på det. Hade fortfarande huvudvärk imorse när jag vaknade o kände väl att det inte var värt att släpa sig till jobbet o pinas. Sitta o vara trevlig i telefonen med huvudbank hoppade jag gärna över. Så då blev det hemmadag med hela familjen istället. Även om jag inte direkt varit uppe o alert. M o dotter har åkt in till stan så nu ska jag krypa ner i soffan o vila skallen lite.

Jahaja, i helgen blir det då kalas. Kom på idag att man kanske skulle bjuda på nåt! Hm, hade väl inte tänkt på det riktigt. Men men, orkar nog inte med nåt storbak dirket. Har kanske nåt gammalt ligger i frysen :) Närå, jag har lite idéer, så ni som kommer törs smaka på det som bjuds utan att vara rädd för magplågor. Söndag klockan 12, cirka omkring, står fikat framdukat så då är det bara att dyka upp. O man behöver faktiskt inte ha present med sig. Kom bara o fika, det räcker :)

Nä, ska passa på o vila lite nu innan virvelvinden kommer hem igen :)
Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0