Bortblåst!

Vilket jädra blåsväder! Snacka om blåsigt idag! Men gud så skönt att det kommit lite regn. Det tycker gräsmattan o alla bär i skogen om. Ska ut o plocka riktigt mycket bär i sommar. Alicia ääälskar ju bär så det vill till att vi fyller på förråden :)

Här njuts det av hallon.

Min lista som jag skulle beta av gick det väl sådär med idag. Det regnade ute så putsa fönster kunde jag inte göra. Insidan hade jag ju kunna ta, men.. Nä... Torka golv var det tur att jag inte gjorde för Alicia fick springa med rumpan bar en stund innan pyjamas-dags o kissade in revir, inte bara en utan TVÅ gånger. Så imorrn måste jag torka golv! Snickeri o andra funderingar får vänta till en solig dag :) Men vi tapetserade faktiskt klart den sista vådeni hallen, som av nån anledning inte blivit uppsatt. Åsså var jag faktiskt på Glössbo möbler o hittade krokar till gardinupphängning i hallen o började faktiskt sy på en gardin dit ut. Nåja, det är en dag imorrn oxå. O då jobbar M 9-21 så då är det bra att ha nåt att pyssla med. Förhoppningsvis är det lite roligare väder så jag kan ta med skruttan ut o busa lite. Är så tråkigt när det bara blir innesittande.

Någon som möjligen har en trä-hammock som dom vill göra sig av med. Skulle vilja ha en vit fin på den blivande "altanen" på framsidan. Tänk att gunga loss i en sån på kvällen med en bra bok. Mmm.. Ska kika på Blocket ifall det dykt upp nån. Baj baj,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0