Idétorka

Har verkligen ingen lust o inspiration att skriva nuförtiden. Jag skyller på värmen. När lillan väl kommit i säng om kvällarna är jag så matt så jag hamnar i soffan o orkar varken säga bu eller bä. Inte blir det bättre av att det är ca 25 grader inomhus lagom till sängdags heller. Fortfarande så klagar jag inte på solen o värmen men en natt med regn skulle inte vara helt fel :)

Bjuder på lite mysbilder på en liten tjej som i alla fall älskar att det blivit sommar, för då får man vara på stranden o bada :)

Här är det dopp i havet vid Brämmen, Gävle:



Nästa anhalt blev Stenö:

 


Vi avslutar med ett kvällsdopp hos farmor i Skärså:

 


Åsså har vi ju badat i poolen hemma också:

 

Ha det gott i solen o njut så länge den finns kvar. För det gör faktiskt jag, trots lite gnäll... :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Oj oj oj vad lik sin mor hon är:D



Ja tatueringen blev bra, längtar tills han fyller i skuggorna och allt på den :D Ser mycket bättre ut i verkligheten än på bilderna :)

2009-07-13 @ 23:00:30
URL: http://sarachristinae.blogg.se/
Postat av: Bea

Hello! Om du vill göra detoxen så skulle vi kunna dela på grejerna för jag kommer att få jättemyckte över och vill nog aldrig äta eller dricka de där sakerna igen ;)kram

2009-08-05 @ 10:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0