Vad gör man?!

Det blev en mycket lyckad kväll för mig. Lillan somnade redan kvart över 7 o har fortfarande inte hört av sig. Risken finns att det blir en tidig morgon imorrn. Men just nu är det värt det :) Tittade på Let´s Dance o åt ostbågar. Mums! Tycker det är rejäl klasskillnad på dansarna. Det finns ett A-lag o ett Ö-lag eller nåt sånt. Hoppa bara resten av svenska folket tycker så oxå. Det brukar ju kunna vara lite si o så med det där.

När M kom hem blev det lite Guitar Hero. Vad gör man när man är bättre än sin sambo och det uppskattas sådär av densamme? Jag kan ju inte rå för att jag klarar låtarna bättre än han! Fast jag förstår, jag skulle nog oxå bli less om inte jag klarade nåra låtar :( Men det är ju sjukt kul! Tur att jag har Alicia om dagarna som sysselsätter mig, annars vet jag vart jag skulle sitta. Börjar bli skapligt haj på Medium o har faktiskt fått fram många låtar *stolt*

Ska nog krypa till kojs nu ifall att. Tvivlar på att det blir nån sovmorron imorrn..
Sov så gott alla söta.
Kram.

Kommentarer
Postat av: Bea

Jo jag känner ju igen det där med att vara bätter än sin sambo :) P klara inte av att spela på hard så när vi ska spela tillsammans så måste vi ha på medium och då brukar jag reta honom med att jag spelar fel för att det går för sakta...kram

2009-01-31 @ 09:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0