Bygget snart klart.

Igår var vi barnlediga! Alicia sov hos mormor o morfar. Gissa vilka som somnade i soffan framför en film halv 10. Jojo, snacka om att slappna av :) Det är till att utnyttja tiden när man kan.

Idag har jag fyndat ordentligt på Lindex åt lillan. Halva reapriset resulterade i 13 plagg som på ordinarie rea skulle ha kostat 730 kronor ca. Halva reapriset, då var vi nere på 365:- Jag hade ett tillgodo på 179:- så ur min plånbok försvann bara 187,50. Helt okej! :) Så skulle det vara alltid.

Hämtade sen stumpan hos momme åsså åkte vi hem o busade.

Nu har snickarna snickrat klart. Min snälla pappa kommer hit på söndag och hjälper oss klart med golvet o sen är det nästan klart!! Lite tapet o panel o mattläggning o inredning o... Jaja, men nu är skalet helt klart iaf. O SÅÅ fint blir det!



Här är från i höstas när skalet började byggas. Snickar-Anders o min pappsen som fixar o donar.




Pappa är "inramad".


Snart kommer M hem från jobbet. Då blir det nog sängen ganska snabbt. Tror det blev för mycket sömn inatt. Har varit helt såsig hela dan.

Ha det gott.
Pöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0