Träningsnarkoman...

...kommer jag aldrig bli men idag vart det promenix med grannen o Flisan (ja, hon är ju förstås oxå granne) *ler* Nästan en och en halv timma var vi ute. Känner mig SÅÅ duktig. Inte har jag ätit nåt onyttigt heller. Blev sjuukt sugen på nåt smaskigt på kvällen och gick o hämtade... ett äpple!! Inte riktigt vad jag var ute efter men har man lovat sig själv så har man. Får väl se hur länge det hålle den här gången :)

Sen har syster varit här idag o busat med lillan. Hon följde med oss på Kappahl oxå. Skulle fynda lite på rean åt lillan, men det bidde inte så mycket. Sen följde Åsa med hit o Alicia fick bada lite. Det är så konstigt; varje gång Alicia badar måste badrumsgolvet moppas. Det ser ut som det varit vattenläcka eller nåt :)


Såhär glad blir hon av att bada i mormor o morfars badkar!

Här får Alicia låna mormor o morfars badkar. LYCKA!


Imorrn kommer min snälla morfar o hjälper M att snickra på vår nya hall. Längtar verkligen efter att den ska bli klar. Skönt att få nånstans att göra av skor o sånt.

Nä, nu är det nattinatti tror jag. Kanske orkar bläddra i nån tidning eller så.
Ha det så gott.
Pöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0