Tokig bäbis säljes... :)

Det blev Guitar Hero igår kväll. Akta´re vad kul det är! :) Men Bea, vi är bara på medium så känner du för att hjälpa till så är du mycket välkommen :)

O snön bara fortsätter att komma. Måtte det ge sig snart. M var ute o skotta o var måttligt road när han kom in. Det hade tydligen varit lite tungt. Vilken tur att inte jag erbjöd mig som jag tänkte..

Idag har väl inte hänt så mycket. Fick äntligen bort julgardinerna uppe. Nu är det vår på övervåningen oxå. Passade även på att dammsuga där uppe. Det behövdes verkligen!!! Annars har vi mest pyst runt o lekt me Alicia idag. En unge som förövrigt blev som besatt av djävulen nu på kvällen tror jag. Hon var så trött, så trött stackarn men hon kunde inte slappna av. Hon skrek o grät så hon blev alldeles svettig. Så brukar inte hon vara. Till slut, vid tio-tiden lyckades hon somna efter att jag suttit med henne i famnen o sjungit för henne en bra stund. Snacka om utmattad. Både hon o jag.

Imorrn bär det av till Färghuset o kolla på matta till hallen. Förhoppningsvis hittar vi nån som det klickar med direkt.

Ja, ska väl försöka komma i säng nu åsså hoppas jag att alla håller tummarna för att våran lilla galning sover ikväll så att mamma o pappa oxå får sova :)

Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Bea

hehe...ja jag kommer och hjälper er någon dag...själv är jag fast på en låt på hard nu som jag nog aldrig kommer att klara om det inte växer ut fler fingrar på vänster hand :) Det är beroendeframkallande eller hur?! kram

2009-01-26 @ 08:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0