Sköönt!

Åh så skönt det är med lugn o ro! M är fortfarande på jobbet o lillan somnade redan kvart i 8 o har sen inte gjort ett ljud från sig. Var nyss o tittade till henne o det såg SÅ skönt ut där hon låg o snusade. Det finns inget som slår en sovande bebis. Såå mysigt.



Vad säger man.. Utslagen hjältinna :)


Idag har inte hänt så mycket. Var ut till mamma o hälsade på en liten stund mitt på dan. När vi åkte hem följde pappa med o spikade nån bräda i taket. Imorrn tror jag morfis skulle komma o spika lite "så vi blir klar nån gång" (morfars egna ord) Vad gjorda jag/vi utan min snälla goa familj. Dom ställer alltid upp om dom kan o annars oxå :) Jag hoppas att jag kommer att finnas där för Alicia, o eventuella syskon till henne, i framtiden.

Imorrn följer Sofia o Flisan med mig och lillan till Mariagården i stan. Kul, så får monstren leka av sig lite o mammorna får vila :) Hur mycket vila det nu kan bli på ett ställe med massa barn. Vi slipper i alla fall roa för en liten stund.

Nä, ska nu kolla lite på min favvo-kock. "Vad blir det för mat?"-Per. Älskar när han lagar mat. Det ser så gott ut!

Ha det gott allahop o sakta ner lite nu inför helgen.
Puss o mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0