Playdate

Lillan har haft playdate. Grannen kom över med deras lillan. Alicia tycker det är så skoj med andra småttingar. Det syns. Och mammorna tycker det är skönt med lite vuxet sällskap ibland :) Visst blir det mycket bebisprat oxå men ändå ...

Annars har det varit en lugn och slö dag idag. Sista pizzan på länge har ätits idag. Nu får det vara nog på dumheterna! Ska vräka i mig chips o mums nu för imorrn är det slut, då börjar mitt nya liv... För vilken gång i ordningen vet jag inte, men den här gången SKA det gå :)

Imorrn börjar M jobba efter nästan 3 veckors ledighet. Ojojoj, hur ska det gå?! Har ju blivit lite bortskämd nu att man inte behöver springa VARJE gång lillan gapar. Men det ska nog bra. Får försöka roa oss ändå. Åsså är han ju faktiskt ledig varje onsdag så då får han tjänstgöra, så får jag vara "ledig" :)

Å jag ska ringa mitt jobb imorrn och erbjuda mina tjänster fr o m februari. Ska börja jobb en dag i veckan har jag tänkt. Skönt att komma ut och vara Anna, och inte bara vara mamma. Har egentligen ingen lust att jobba där jag gör men vad gör man. Jobben växer ju inte på träd direkt. Får väl fortsätta slita tills något annat, bättre dyker upp.

Nä ska nog krypa till sängs snart. Lillan gjorde morron 5.30 i morse så det börjar bli lite slitet nu. Trots middagslur så har jag varit zombie hela dan.

Ha det gott och ha en härlig ny vecka.
Pöss.

Kommentarer
Postat av: tant

wiiiiiieeeeeeeeeee så skoj att du börjat blogga... me like hihi pöss på er från jempa=)

2009-01-12 @ 16:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0