Nu är det jul igen!

Inte riktigt kanske men vinter fick vi så det står härliga till. Fast jag vet ju inte om jag tycker det är så härligt. "Ovädret" slog till lagom tills vi skulle hem med brädor o grejs från COOP. Pappa skulle hjälpa oss att frakta o blev tvungen att åka med ena fönstret öppet lite grann. Lyckat! Till råga på allt så halvvägs hem fick han punka! Hur ofta händer det?! Men i snöstorm, DÅ händer det. Nåja, hem kom alla saker så nu ska det bara upp på väggar o i tak. Åh, jag längtar tills det är klart!

Någon som vill köpa en snart 9-månaders flicka för sådär 50 öre? Det är nästan så att jag kan betala samma summa för att ni lånar henne för obestämd framtid. Hon har varit helt på viset sen hon sov eftermiddasluren. Förhoppningsvis är hon bara trött så hon somnar efter nattning o sover jättesnällt o lugnt hela natten. Åh, vad jag trodde på det där själv :)

O det där skåpet från JYSK dök då inte upp igår heller. Måtte dom komma med det måndag eller tisdag. Ska ju ha party här på onsdag o då skulle jag vilja ha det fint. Alla som vill är välkomna på ljusparty på onsdag 18.30. Absolut inga handlingskrav men kul om ni vill komma o fika. Då har ju lixom jag gjort mitt o bjudit folk i alla fall.

M ger tokan lite välling nu så får vi se om hon vill somna. Hoppas hoppas hoppas. I så fall kanske det blir lite Guitar Hero :D Har ju inte spelat på hela veckan. Eller jo jag var hem till lillasyster o spöade henne i 3 låtar :) Men jag vill ju spela lite hemma å så jag kan få lite nya låtar.

Återkommer kanske senare. Beror lite på vad som händer under kvällen.
Ha det så lördagsmysigt alla mina vänner o alla jag inte känner.
Pöss.

Kommentarer
Postat av: Bea

Vilken nivå spelar ni på? Jag har precis börjat klara låtar på hard så jag kanske kan komma och hjälpa er lite? :) kram

2009-01-25 @ 00:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0