Lyckat party!

Puh, nu är alla människor borta :) "Kul att ni kom, skönt att ni gick" Närå, det var lyckat. Lite mycket tjatter bara o lillan var alldeles matt. Somnade nästan i famnen till slut. Tog bara en minut när vi gjorde kväller så sov hon.

Idag har det varit en bättre dag. Tur! Det är svårt att se när man är uppe i det, men det är ju faktiskt så att efter varje regn så kommer det solsken. M har ju varit ledig idag, pappa å morfar har varit här o snickrat lite åsså har jag ju haft party på kvällen. Så det har inte bara varit tråkigt o inte hänt nåt. Antagligen därför det varit bättre. Måste bli bättre på att sysselsätta mig själv helt enkelt.

Längtar faktiskt lite till måndag då det är dags för jobb igen. Fick dock höra lite skit idag om samtalsstress och så, men skulle det bli så då får jag väl gå hem igen. Det är inte värt att gå dit om man inte ska må bra av det, även om det bara är för en dag i veckan. Men jag hoppas att det kommer att gå bra. Det ska bli så kul att träffa alla gamla, även om det inte är många kvar :)

Har varit till farbror doktorn med lillan idag oxå. Hon vägde 8300 o var 72 lång. Cirka omkring, det var nåt gram o millimeter hit o dit, men.. Fick lite tips o så om allergin. Doktorn tyckte vi skulle avvakta ett bra tag till med mjölken o fisk som jag funderat över (eftersom jag är allergisk) tyckte han oxå vi kunde vänta med ett tag o när det var dags fick gärna komma dit o äta ifall hon skulle reagera lika på det som hon gjorde med mjölken. Bra! :) Lillan var så duktig hos doktorn o var riktigt intresserad av stetoskopet när han skulle lyssna på henne. Men klämma o känna på magen, det kunde lika gärna ha hoppat över om man frågar henne. Det var inte poppis.

Nu ska jag o M krypa ner i sängen o titta på ett avsnitt med Amazing Race. Riktigt skoj "serie", man blir riktigt sugen på att resa o se saker.

Hörs o ses. Kanske imorrn.
Kram från mig.

Kommentarer
Postat av: myran

Anna!

jag tror inte du behöver oroa dig :)



Men visst är det mera "fokus" på tiden nu...



Välkommen

2009-01-29 @ 22:35:41
URL: http://mcmyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0