Jaha

Så har då även jag blivit blogg-nörd! Har varit smått "bloggberoende" ett tag så jag tänkte att nu är det dags att bidra med en egen.

Så, då är första inlägget på G. Får ta itu med design o hur man stoppar in bilder o sådär imorrn. Eller får se vad som hinns med? Ska ju försöka ta mig iväg o träna imorrn. Ska äntligen iväg efter ett långt uppehåll. Eller vad det nu kallas när man köper träningskort, tränar 1 gång o sen blir sjuk? Men nu är det dags. M är fortfarande ledig så han får oxå följa med. Lillan lämnar vi hos farmor. Skönt att vara sig sjäkv för en stund :)

Nä, nu är det läggdags. Hoppas det blir en lugn natt.... Jag hann inte ens skriva klart det där så tjoades det inifrån Alicia. En lessen bejs ville ha nappen o som tur var verkade hon somna om på en gång. Nytt försök: hoppas det blir en lugn natt så man orkar träna imorrn TA I TRÄ. Så, nu ska hon nog sova. Jag har ju tagit i trä och allt.

Natti natti.
Får väl se om nån kommer att titta in.
Pöss.

Kommentarer
Postat av: Franck (Mattias)

Jag kikar alltid in, Anna! (Lustigt med "cahlander", btw). ;>



God öppning - ska bli ett sant nöje att följa även denna blogg (av några miljoner).



Det där med träningen... Att bli sjuk är sannerligen otrevligt rent allmänt, men otrevligheten når nästan sanslösa höjder när man blir det precis i ett "träningsryck" (händer mig ungefär 100% av gångerna, iaf. Är det slumpen, tro?)

2009-01-08 @ 01:57:50
URL: http://www.mattiasfranck.se
Postat av: Franck (Mattias)

Jag är verkligen en man av mången parentes.

2009-01-08 @ 02:11:42
Postat av: Anonym

Tittar in... Ska bli roligt att följa din blogg. =)

2009-01-12 @ 18:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0