"Ensam" hemma...

Lillan ligger o sussar (peppar peppar...) o M är på jobbet. Det är faktiskt riktigt skönt att bara vara "ensam" en stund. Att få sitta vid datorn utan att nån jollrar eller pratar med en så att man måste vara koncentrerad på helst 7 saker samtidigt. Brukar sluta sådär... Slötitta på TV o kunna välja vad man vill utan att måste ta hänsyn till att M börjar bli lite less på alla inredningsprogram jag vill se. Nä, det är skönt att vara sambo, men ännu skönare (ibland) att vara ensam-bo...

Hade besök imorse av en bekant till M´s familj som är grym på att sy. Hon hade sytt body o tights o klänning åt Alicia. Såå sött var det. Tyvärr är där rökare i familjen så det blev tvättkorgen direkt med kläderna men ska fixa kort på snuttan i ny-kläderna sen så ni får se.

Imorrn kommer morfis porfis en sväng igen. Skulle göra klart (tror jag) innerväggarna så snickarn kan göra sitt till veckan. Hoppas verkligen han kommer nu då. Det har varit lite sisådär med den där hantverkarn. Han har varit sjuk åsså har han haft jobb som tydligen varit viktigare än min lilla hall på sådär 5 kvadrat. Kan inte förstå... :)

Ska passa på att surfa in på bloggarna jag följer slaviskt innan M kommer hem.
Må så bra alla go´ingar.
Pöss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0