Dra på trissor

Det blev faktiskt träning! Och attans vad ont i kroppen det gör idag (dan efter). Det är bara att tänka positivt, imorrn är det förmodligen värre :) Ska försöka komma iväg då oxå för att mjuka upp den värsta stelheten.

Igår åkte julen ut oxå. Lika skoj som det är att plocka fram allt så är det skönt att ta bort det. Mitt julpynt består nämligen av 5 banankartonger med blandat pynt. Stort som smått, bara det det är tomtar. I LIKE! Så när mina tomtarna är borta blir det sådär skönt och nästan städat på en gång. Lite lessen blir jag dock, ett helt år tills favvo-tomtarna ska tas fram igen
:´(

Har "nyss" , som halva Sveriges befolkning antar jag, tittat på Lets Dance. Hmm, jorå jag ska nog hitta nån favorit i år oxå. Hade i förväg bestämt att jag gillade Magnus Samuelsson och jo, han dög. Sen blev jag glatt överraskad av Mojje, han var ju riktigt bra! Hasse Aro var mest stel och Carl-Jan... Nja, har väl liite svårt för män som är kvinnligare än kvinnorna...

Lillan har börjat komma på grejen med att krypa!! Eller krypa och krypa, men framåt tar hon sig i alla fall :) Hon "kryper" med ett ben och lixom knuffar sig fram med den andra foten. Förhoppningsvis har hon glömt det till imorrn, hon får inte bli så stor!

Jahapp, ska fördriva tiden med att bläddra bland lite bloggar. Man kanske skulle ta å leta upp den där Blondin-Bella?! Antar att hon kommer dra åt sig nåra läsare i och med Lets Dance. Hm, får se om jag blir en av dom. Ska åka å hämta svärmor senare som är hos nåra bekantingar. Hoppas hon inte blir hela natten bara...

Nattinatti.
Ses snart igen.
Pöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0