Bad day!

Idag har inte varit nån bra dag. Det har varit en sån där dag då inget är roligt. Alicia har sovit dåligt o haft humör därefter. Jag har känt mig bara helt ur form och lessen. Känns som om inget kul händer. Visst, bygget är snart klart o så, men allt är bara som vanligt o tråkigt. Jag VET att jag måste bjuda till själv oxå men vad göra när man är hemma jämt, M har bilen o man har en liten att ta hand om? Det känns som om det enda jag gör är att plocka upp efter andra. Jag känner mig alltid trött o gnällig. Det är inge kul. Särskilt inte för Alicias skull. Jag vill ju vara glad o orka leka. Vart tog mammas egentid vägen?! Skulle vilja ha semester från livet en stund o bara få vila o vara jag. Inte mamma, inte sambo utan bara Anna som kan göra vad hon själv vill när hon vill. Om så bara för en dag.

Jaja, till veckan börjar jag jobba i alla fall. Bara en dag i veckan till att börja med men då kommer jag i alla fall hemifrån en stund o får vara Anna. Blir väl desto mer att göra när man kommer hem men det kan det vara värt...

Imorrn vankas det läkarbesök för lillan. Liten koll angående hennes mjölkallergi. Får se om farbror doktorn har nåt bra att komma med.

Jaha, nu kommer M ner med monstret igen. Klockan är ju bara 10 så varför ska en liten bebis sova redan?! Hopplöst. Ska ta över så får vi se om det hjälper.

Hörs imorrn om jag orkar kliva upp.
Kram.

Kommentarer
Postat av: Bea

Hej Anna! Tyvärr blev det en massa jobb för mig den här veckan men jag träffar dig gärna någon dag nästa vecka istället! Tråkigt att du har en badday, men bara man tar sig igenom den så brukar det bli mycket bättre sen. kram

2009-01-28 @ 14:50:51
Postat av: Jessica

Hej Anna!

Kul att du kommer och jobbar igen, vi har saknat dig!

Vet hur dom där dagarna känns, men det blir bättre, tro´t el ej :)

Det är inte bara att få barn inte. Det ska gudarna veta.

Syns på måndag!

Kram o ta hand om er!

2009-01-28 @ 21:33:45
URL: http://bodellskan.blogg.se/
Postat av: myran

Va kul att få se dej på jobbet igen!

Hoppas lillskiten sover på nätterna snart..



Kram

2009-01-28 @ 21:34:37
URL: http://mcmyran.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej Anna! Kul att hitta din blogg!

Och superkul att du kommer tillbaka yill jobbet lite, du har varit saknad!

Vet hur dom här dagarna känns, dom är inte kul.

Det är inte bara att få barn inte...

Ses på måndag!

Kram o ta hand om er

2009-01-28 @ 21:40:45
URL: http://bodellskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0