Ledig ikväll!

Snart kommer Alicias pappsen hem o då ska vi åka till Mohed o lämna henne. Hon ska sova där eftersom mamsen ju har fått för sig att hon ska börja jobba! Måste ju säga att känner mig kluven känslomässigt nu när det börjar närma sig. Å ena sidan ska det bli så himla skönt att få komma ut o träffa folk igen o bara vara jag. Men samtidigt så känns det lite nervöst eftersom jag inte varit där på så länge. Gruvar mig för att jag inte ska komma ihåg o kunna nånting nu när jag kommer tillbaka. Usch, jag har verkligen för höga krav på mig själv. Sen har vi ju det här med att lämna bort Alicia oxå. Det käns helt okej, eftersom jag vet att hon har det störtbra hemma med mormor. Och jag tror att det är ganska nyttigt oxå, då kommer det vara ännu mysigare när jag får vara hemma med henne alla andra dagar.

Just nu pågår en liten tvätt-vägran här hemma. Åtminstone från min sida, jag tror inte ens M är medveten om den :) Jag är så less på att tvätta så nu har jag bestämt mig för att låta bli! Jo, jag kan bli lite vrång när jag sätter den sidan till :) Tänkte att jag ska se hur lång tid det går innan M upptäcker att tvättkorgen nästan gråter för att den är så fullproppad med tvätt. Den är proppfull nu + att det ligger en uppsättning lakan utanför sen vi bytte sängkläder i fredas. Men jag vägrar!

Hm, undrar vad jag o M ska göra ikväll då när vi är utan bejs. NÄÄ, ine snusk! Tänkte snarare på att äta nåt gott (i lugn o ro.. wow!) o somna på soffan innan klockan blivit 9 :) Måste försöka komma i säng i tid om jag ska orka upp imorrn o jobba. Eller jobba o jobba, ska ju "bara" sitta o lyssna imorrn, men det gäller ju att vara på alerten så man kan börja lära sig lite igen!

Nä, nu ska jag gå upp o kika till lill-tufflan! Hon har sovit över en timme, hör inte till vanligheterna, så jag måste kolla så hon lever :)

Ha det gott.
Jobba i lugnt i veckan alla som ska det o ni andra myser på ändå!
Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0