Trött bebis!

Hemma igen! Har varit med stumpan o busat på Mariagården. O idag  blev det verkligen bus! När vi kom var vi helt ensamma, inte så skoj. Men sen kom 2 småtjejer till, nästan exakt lika gamla som Alicia. Jättekul! Även om dom inte lekte med varann så lekte dom ju tillsammans. Det märktes på Alicia oxå att hon tyckte det var skoj med jämnåriga lekkamrater på golvet istället för sin "gamla" mamma  :)

Alicia somnade på vägen hem o sov fortfarande när jag tog henne ur bilen. Det hör inte till vanligheterna. Gick upp o lade henne i sängen o där sover hon fortfarande. Har sovit över lunch o allt, men jag tänkte att hon får sova en stund nu, så blir hon trevligare att handskas med vi matbordet sen. Det får bli lite tokigt ibland :)

Ska nog kanske passa på att äta lite lunch jag oxå innan tokan vaknar. Får se om det kanske blir en liten promenix sen. Ska kolla termometern först, men det kändes inte lika kallt när vi åkte hem i alla fall så kanske...
Ha det gott alla glada.
Kram.

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Kika gärna in på min konstnärsblogg. Jag postar bland annat olika kändisporträtt och säljer även egendesignade linnen :-)

2009-02-10 @ 12:47:44
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0