Säsongsstart

Var idag på stan o skulle leta nåt snyggt att ha på mig på lördag, men skit alltså vilken stad vi bor i. Hittade inte nåt! Är inge skoj heller att prova kläder när man inte ser ut som man vill.. :( Måste försöka komma igång o träna nu så det blir ordning på torpet. Men även om jag vill gå ner lite i vikt o bli lite mindre slapp i kroppen så finns inte den riktiga motivationen där så det är riktigt svårt att motivera sig att komma iväg.

Kom hem från stan o käkade lunch, sen kom mor o far förbi. Pappa hjälpte till att börja sätta panel o det blir SÅÅÅ fiiint. Nu måste jag o M komma iväg o välja tapet. Vill ha nåt vitt o svart-mönstrat. Tror det skulle passa ihop med gamla hallen, så dom hör ihop bra.

Ska bli skoj på lördag. Inte så ofta man kommer ut bland normalt folk nu för tiden (hur normal flickorna nu är *ler*) så det ska bli skönt. Lillan ska sova hos mormor o morfar eftersom M ska jobba på söndag. Ifall jag inte är så pigg så kan det vara skönt att få vila :)

Nu börjar Greys Anatomy så nu säger jag gonatt.
Gonatt!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha Det var väll tur för dig att du inte ringde mellan 21-22 ;) Jag som fyllt på Boxers Korttidskort för alldeles för mycket pengar för att ha tillgång till Kanal 5 ikväll haha - tragiskt men sant! Jag blir lite less på att Denny är tillbaka o spökar :( Nu blir de sängen. Ses o hörs! kram

2009-02-18 @ 22:10:16
URL: http://livetihallen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hello! Ja visst ska det bli skoj på lördag! Jag håller på att lääängta ihjäl mig. Vet inte heller vad jag ska ha på mig, det får nog bli någon gammal trasa...har också fått ett psykbryt på den här stan idag när jag var ute och letade present till pappas fru, det finns ju ingenting! Blev en blomma tillsist...väldigt fantasirikt. Vi ses på lördag! kram

2009-02-18 @ 22:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0