Lördag hela veckan

Det blev ingen promenix idag fastän det var så fint väer. Vi åkte in o hälsade på Stockholmarna som var hemma o hälsade på. Alicia bara älskar sin kusin. Det är så kul att se hur hon skiner upp när hon ser han. Var oxå o kollade på tapeter till hallen. Hur kan det komma sig att en sketen rulle tapet kan kosta 550:- ?! Hittade ingen jag direkt fastnade för. Fanns nån som jag kan tänka mig, däribland 550:-´srullen. Vi får väl se, vi behöver ju bara 2-3 stycken, men känns ändå tråkigt med så mycket pengar. Mamma o pappa kom på kvällen. Dom blev bjudna på mat o pappa hjälpte till lite med golvlister o panel i hallen. Med risk för att vara tjatig så.. Det blir så fint!

M åkte till grabsen ikväll så det har varit en lugn o skön ensamkväll. Alicia är bättre i hostan. Nästan inte hostat alls ikväll o sovit ganska lugnt. Jag har slöat i soffan o spelat lite Guitar Hero. Nästan klarat alla låtar på Medium o kaxig som man är så tänkte jag prova en låt på Hard. Men.. Nä! Ska nog öva lite mer på Medium jag :)

Ska lägga mig nu ifall Alicia vill vakna 6.20 imorrn igen... Ska försöka måla lite i nyhallen imorrn o förhoppningsvis kan jag sparka liv i karln jag bor med så han sätter klart panelen där ute :)

Sov så gott. Det kommer jag absolut att göra. Hur trött som helst. Varför blir det så att när jag är ensam vill jag lixom passa på att vara ensam fastän jag egentligen borde lägga mig mycket tidigare för att orka? Jag vet ju att jag kommer vara medvetslös imorrn. Men men...
Snark på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0