KlantARSLE!!!

Jag o M plockade undan o körde grejer till förrådet igår. Lite julsaker, möbler o bebisgrejer som inte används längre. Riktigt skönt att bli av med det o få lite mer plats här hemma. Vad som inte är lika skönt är det bautablåmärke jag har mitt på ena skinkan sen jag vurpade i trappan med en bananlåda i famnen. Akta´re va ont det gjorde! Kände hur fötterna försvann o sen sa det pang tjong i trappan. Lite småstel idag o ont lite här o där. Uscha!

Imorse blev jag utslängd hemifrån! Mattläggarn ringde halv 9 o undrade om han kunde komma o spackla underlaget. Självklart, "när kommer du? Om en halvtimme!!!" Jahapp, det var bara o slänga på sig o lillan kläder åsså ge sig ut i vagnen. Ja, bara Alicia fick plats i vagnen alltså, jag fick gå... :) Gick in till stan o hämtade bilen åsså åkte vi ut till Söderala. Följde med mor till Dollar Store en sväng å hittade en sån fruktansvärt söt tupp! Den lät o flaxade o gick omkring! Tror Alicia ska få en sån av mig i Alla Hjärtans-present. Frågan är ju bara vem av oss som kommer uppskatta den mest?! :)

Imorrn ska nog lillsnuttan sova hos farmor o M ska på bandy o jag ska vara alldeles ensam hemma!!! Åhh, så skööönt! Då blir det gotta o Lets Dance o mys o... Närå, jag längtar inget. :) Sovmorron på lördag känns ju inte heller helt fel! Hade egentligen tandläkartid på lördag morron 8.45 men det är bra konstigt vad magsjuka kan komma som på beställning! Det är ju bara en vanlig undersökning så det kan jag ta när som helst.

Nä, nu ska det krypas när i sängen åsså hoppas vi att mattläggarn kommer o lägger in mattan imorrn. Mattan hade inte kommit idag, men om den kom in imorrn så skulle han nog komma förbi. Hoppas hoppas hoppas...

Avslutar kvällen med lite julbilder på världens sötaste tomtenissa.
Kramar.

    
   Alicia redo för julafton

   Favvojulklappen: en jättenalle från moster Åsa

   Beundrar julgranen, som man INTE fick röra

   Våldtäkt på en av mammas tomtar.. Hm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0