I´m alive!!

Jippie!! Jag överlevde!! Har "jobbat" hela dan o det var helt okej. Skönt att komma ut o träffa alla gamlingar på jobbet, men det känns ju inte somom jag kommer gå tillbaka o jobba heltid på det där stället. 1, kanske 2, dagar i veckan klarar jag väl av, men mer... Nja...

Jag o Mattias så en så himla bra film igår kväll. Vi kom t.o.m genom hela utan att somna :) Taken hette den i alla fall o den var ruskigt bra o ruskig! En gammal CIA-agents dotter blir kidnappad o såld till trafficking. Riktigt otäck känsla i filmen men riktigt bra! Rekommenderas!

Tvätt-vägran blev en succé! Gissa vem som har tvättat nu ikväll. O som t.o.m står o hänger den nu! Det måste vara nåt galet. Men skönt. Han får gäna fortsätta vara galen för min del.

Ska nu krypa till kojs med min braiga bok jag har på G. Samma författare som skrev P.S. I love you. Nåt med regnbåge.. kommer inte ihåg, men riktig chick-litt är det i alla fall o lagom avancerat att mysa i sängen med.

Imorrn är det mysdag med Alicia som gäller kanske. Kanske ska erbjuda mina mattekunskaper till mammas kompis karl. Han pluggar in matte o har det inte så lätt stackarn. Jag tyckte matte var riktigt skoj o tycker det är skoj o lära ut så jag har lovat åka dit nån dag o plugga lite. Får se om det blir imorrn...

Sov gott.
Natt natt.

Kommentarer
Postat av: .jempa.

saknar anna o alicia=(

2009-02-02 @ 22:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0